top of page

Allemaal digitaal

Wij gaan allemaal digitaal! Daarom schakelen wij een versnelling hoger en hebben we ons eigen portaal ontwikkeld. Het opvolgen en beheren van uw bedrijf was nog nooit zo eenvoudig. U bezorgt uw facturatiedocumenten via ons platform & wij doen de rest. Daarna heeft u altijd uw cijfers op zak en kan u steeds uw facturen raadplegen in ons uitgebreid digitaal archief. Waarom nog wachten?

Download gratis MyKantoorCM

App Store
Google Play Store

I like my money where I can see it

De implementatie van MyKantoorCM heeft als doel om op het einde van de rit voor u geld uit te sparen. In eerste instantie hebben wij geïnvesteerd als kantoor in een tool die ervoor zorgt dat de boekhouding voeren iets minder arbeidsintensief is, want time is money. Daarnaast vermijdt u boetes en intresten voor onbetaalde facturen, aangezien u perfect wekelijks een lijst kan trekken van wat al in de boekhouding verwerkt is. Zelf hoeft u niet langer op uw geld te wachten, want op basis van de openstaande klantenlijst verstuurt u herinneringen in no time. Last but not least, u heeft een up to date zicht op de boekhouding en kan op basis van gekende cijfers sneller beslissingen nemen. U heeft een zicht op uw bedrijfsresultaat en kunt perfect de kostenstructuur opvolgen. Een aantal belangrijke kosten kunnen zelfs specifiek voor u ingesteld worden als “highlight”.

Bedankt, betalingsassistent

Dankzij onze geïntegreerde betaalmodule, kan u onmiddellijk een overzicht zien van wat er financieel te doen is. Betaalde facturen worden afgepunt en u kan zelf aanvinken welke facturen u vanuit het platform met een simpele QR-code wenst te betalen. U kan zelf een lijst trekken met welke tegoeden u nog heeft en zo op regelmatige basis ook uw klanten aanmanen om uw facturen te voldoen. We hebben gezorgd voor een unieke koppeling met ons boekhoudprogramma, waardoor er twee-richtingsverkeer mogelijk is: als wij jouw openstaande posten verwerken, keert die info ook meteen terug naar uw dashboard: tijdswinst en gedaan met dubbele betalingen: win-win.

Snelkoppeling met uw boekhouder

Online betekent niet onpersoonlijk. Dankzij de regelmatige aanlevering van documenten, kan uw boekhouding steeds sneller verwerkt worden door 1 van onze dossierbeheerders. Aangezien er geen tijd meer verloren gaat aan scannen of nummeren, kunnen we nog beter het controle werk uitvoeren en tijd maken voor fiscaal advies. Een snelle vraag? Dankzij de handige chatfunctie om een opmerking te geven of een vraag te stellen bij een document, is uw boekhouder nóg dichter bij u!

Altijd online

Dankzij de automatisering, kan u uw boekhouding altijd en overal raadplegen. Daarnaast is er een hele handige app, waardoor u de boekhouding letterlijk op zak heeft. Wil u snel een factuur terugvinden, de evolutie van een bepaalde kost checken of gewoon snel uw resultaat zien: alles kan, u heeft ongelimiteerde toegang online.

Geen papierfabriek

Gedaan met stapels papieren of mappen bijhouden, geen gedoe om jouw facturen de dag voor de BTW-periode samen te zoeken: dankzij uw digitale postbus bent u dagelijks up to date en raakt u uw documenten nooit meer kwijt! De mobiele app zorgt er ook voor dat ticketjes niet langer een probleem zijn, met 1 foto zit uw uitgave in de boekhouding.

  • De prijs varieert van 12,50 EUR/maand voor een eenmanszaak, naar 20 EUR/maand voor een vennootschap. Indien u meerdere zaken heeft, kan de login gecombineerd worden en wordt de prijs aangepast.

    De prijs wijzigt dus niet op basis van het aantal documenten, waardoor dit vaak voordeliger is dan gelijk welk ander pakket.

  • Uiteraard! Wij hebben voorzien dat klanten die reeds digitaal werken, grotendeels kunnen linken met ons platform. We kunnen deze digitalisering alleen maar toejuichen! Momenteel zijn integraties voorzien met volgende facturatieprogramma’s: Eenvoudig Factureren, Akti, Facturalia, Furoo, MyFact, Num Num, Breex, onFact, Teamleader en Billit. Voor uw verkoopfacturen in deze tools, hoeft u dus zelf niets meer te doen!

     

    Loopt uw periode bij een externe partner af? Bekijk zeker de mogelijkheden om ons eigen facturatieprogramma te gebruiken, dat rechtstreeks koppelt in uw dashboard.

  • MyKantoorCM kan zelf géén Word- of Excelbestanden lezen. Er zijn echter meerdere oplossingen hiervoor.

     

    • U zet de bestanden zelf om in PDF en laadt ze op in uw verkooppostbus.

    • U mailt de facturen door in PDF naar de klant en zet uw uniek mykantoorcm-mailadres in kopie, zodat de bijlage ook meteen in de verkooppostbus van het portaal komt.

    • U stapt alsnog over op ons eigen facturatieprogramma dat eenvoudig ter beschikking is via uw dashboard. U kiest zelf welk pakket u nodig heeft: enkel facturatie, facturatie en offertes of de meest uitgebreide versie waarin u zelfs tijdsregistratie en projecten kunt opvolgen. Vanaf 2024 zal elk bedrijf verplicht worden om via een facturatieprogramma digitaal te factureren, wij zorgen ervoor dat u hiervoor met alles in orde bent!

  • Het antwoord is JA! We zouden uiteraard geen eigen portaal ontwikkeld hebben, mocht er reeds een partner bestaan die aan al de noden die we op vandaag merken voldoet…

     

    • Ten eerste is er bij 80% van onze klanten een prijsvoordeel: daar waar u in Billit per document moet betalen, hebben wij ervoor gekozen om dit niet te doen. Zodra u een “normale” boekhouding voert met meer dan 30 documenten per maand, zal u de prijs kunnen drukken.

    • Ten tweede zijn er een aantal uitbreidingen mogelijk die in een facturatietool niet standaard ter beschikking zijn, zoals een lijst van openstaande klanten en/of leveranciers, het opvolgen van specifieke kosten of het trekken van gedetailleerde rapporten die u kan downloaden.

    • Derde voordeel: er werd geïnvesteerd in uniek tweerichtingsverkeer. Dit wil zeggen dat wat u ziet, steeds 1 op 1 gelijk is aan de boekhouding. Een financieel dashboard in een facturatieprogramma is nooit volledig juist met het boekhoudkundig resultaat. Verder, als Billit een betaling niet herkend heeft omwille van vb. een betalingsverschil, zal dit openstaand blijven. Als wij dit in de boekhouding afboeken, zal dit automatisch ook in uw dashboard aangepast worden. Zo vermijdt u een dubbele betaling of het versturen van een rappel naar een klant die wel betaald had.

  • U kan ervoor kiezen om in de plaats van enkel de postbussen te gebruiken om de facturen door te sturen, ook een boekingsvoorstel toevoegen. Dit is slechts een voorstel en komt pas definitief in ons boekhoudprogramma na validatie van uw dossierbeheerder. Zo zien wij nog steeds elke factuur passeren en kunnen we bepaalde zaken nog aanpassen waar nodig.

bottom of page